wat te doen op een druilerige zaterdag in m`n uppie …..

 eerst maar eens wat eten en drinken want ja zonder dat heb ik geen energie he ….
tot zo dan maar ……enne wat eet jij zo `s middags rond 15 uur ? ik moet m`n ontbijt nog verzinnen …..
tjee ben je nu pas op dan ? nee hoor  `k was al eerder op en ben l naar de groentekring geweest hier in dee buurt….
maar ik lust wel wat verse sinaasappelsap en een appel ofzo…..
dan ga ik verder misschien met deze ontboezemingen
 want ik heb een luisterend oor nodig vandaag
sta voor een pittig moeilijke beslissing ……
ik vertel je straks meer ook ?
 doei  voor nu met een kusje voor je szusje
 
Leave a Reply

