zon op een actieve donderdag vol dans en zwempret

Na een zonovergoten donderdag vol activiteit ben ik nu vrijdag van plan een dagje rust in te lassen want mijn kleine teen doet zeer .Ik kan dus niet veel wandelen met mijn lieve oppashondje. Maar gelukkig hebben we gister al zoveel gedaan dat hij ook wel een rustdag kan gebruiken. Eerst voor de laatste keer geholpen bij de prachtige vlinderexpositie in het plaatselijk milieu/educatiecentrum waar alle schoolklassen uit de noordkop zo`n beetje al langs zijn geweest. mocht je geinteresseerd zijn kun je tot eind augustus nog terecht op wo.en vrijdagmiddag tussen 13 -15 uur . Meldt je aan via tel. 0224-217141 en vraag naar Kitty.
Daarna Jacob in zijn mooie westfriese kostuum geholpen want die moest tussen de boerenbedrijfsactiviteietn (hooien enzo) te dansen op het podium van de Schager markt. Samen met 5a 6 internationale folkloristische dansgroepen stond er de hele middag een keur aan kleurrijke groepen te dansen. het was een lust voor het oog.! En zelfs al had ik ze woensdagavond al zien optreden in de Spartahal ,in de buitenlucht was het ook erg leuk om te zien. Heerlijk vanaf een terrasje gezeten met een koude ijsthee,mijn favoriete zomerdrankje. Op een gegeven moment werd het toch zo warm dat ik met Bor de auto gepakt heb naar Callantsoog en heerlijk heb gezwommen in zee waarvan de temp nu al 17 graden is . Thuis weer een heerlijke maaltijdsalade genuttigd en `s avonds voor de buis een leuke film over een avontuurlijke vader die zijn gezin in de jungle laat wonen om die wilden "ijs" te laten ontdekken, maar dwars gezeten wordt o.a. door een zendeling en een paar boeven.
Leave a Reply

